הפיתרון החסכוני ביותר: תאורה סולארית חזקה

מערכת שורש  כט אדר א, תשפב  3/2/2022

נורות חשמל זה משהו שאנו לוקחים כמובן מאליו, מבלי לחשוב לרגע על ההיסטוריה העשירה שהלכה והתפתחה מהמצאת הגלגל, דרך גילוי החשמל, ועד לעולם של ימינו בו אתם יכולים לרכוש תאורה סולארית חזקה בלחיצת כפתור
.......................

הפיתרון החסכוני ביותר: תאורה סולארית חזקה

מצוקת התאורה היא משהו שמלווה את התרבות העולמית שנים. פעם היו צדים לווייתנים (ראשתנים) בשביל השמן שבראשם הענק, בשביל להאיר את רחובות לונדון ואת בתי העשירים. חלב בנרות, נפט בעששיות, לפידים במבצרים, הרבה דברים השתנו במהלך ההתפתחות הטכנולוגית של בני האדם, וכיום נורות חשמל זה משהו שאנו לוקחים כמובן מאליו, מבלי לחשוב לרגע על ההיסטוריה העשירה שהלכה והתפתחה מהמצאת הגלגל, דרך גילוי החשמל, ועד לעולם של ימינו בו אתם יכולים לרכוש תאורה סולארית חזקה בלחיצת כפתור.

הגישה למערכות תאורה מתקדמות היא כבר לא משהו שיש רק בחו"ל, ולא משהו שצריך לשלם עליו ביוקר. הביקוש הגדול מאפשר תחרות גדולה והורדת מחירים מתמדת, מה שאומר שכיום כל ישראלי ממוצע יוכל ליהנות ממה שאמריקאים נהנים ממנו כבר שנים – תאורה סולארית איכותית.

תאורה סולארית חזקה בחיסכון
היתרונות של התאורה הסולארית רבים, אבל בשורה התחתונה כמו שאומרים, מדובר בחיסכון כלכלי. החיסכון בחשמל הוא דבר מצטבר, והתאורה הסולארית מייצרת עבור עצמה את האנרגיה הדרושה לה לתפקוד, דרך מינוף אור השמש בפנל הסולארי ובמערכת הממירה את האור לחשמל. המערכות המתקדמות של ימינו מאפשרות לכם להתקין בבית תאורה סולארית חזקה, שאפילו שאינה מרושתת לרשת החשמל, היא מצליחה לתת אלומת אור חזקה במיוחד.

סוגי התאורה הסולארית החזקה כוללים בין היתר:

         ·            וילון לד – בוודאי כבר ראיתם ווילונות שכאלו בעבר, תאורה עדינה ובוהקת, לעיתים בצבעים, שמכסה על קיר או חלון, או פשוט תלויה באוויר ותוחמת מרחב במקום קיר, ויוצרת אווירה שאין שנייה לה.

         ·            תאורה צבעונית לגינה – אולי כמו בגני אירועים, תאורה צבעונית היא דרך לייצר אווירה ולתת אופי למרחבים שונים, ובטח שבגינה, בה גם ככה יש נטייה לצבעים, בייחוד אם אתם מגדלים צמחייה.

         ·            פרוז’קטור – כשצריך אור רב וחזק, אין מה לעשות, וצריך פרוז’קטור, וכיום יש פרוז’קטורים סולאריים רבי עוצמה

         ·            עמודי תאורה – קלאסי, אלגנטי, אסתטי ונעים למראה, עמודי תאורה לגינה ולאורך שבילים הם משהו שאתם בוודאי מכירים, ויודעים כמה זה נעים לעין.

למה לקנות תאורה סולארית?
תאורה זו מושלמת לגינות פרטיות ולגני אירועים למשל, שכן היא חזקה, אסתטית, אקולוגית, ובעיקר לא דורשת חיווט ברשת החשמל. עובדה זו חוסכת לכם לא רק בחשבון החשמל, אלא בקנייה והתקנה של כבלים מאריכים, שמסכנים לא רק בקצרים (חוט חשמל בשטח פתוח…), אלא גם ב"קצרים" אסתטיים, עם כבלים שמתוחים מהשקע בבית לאורך החצר. עבודת החשמל כולה נחסכת מכם עם תאורה סולארית, וכמובן שיתרון נוסף הוא קלות העיצוב, וכמה פשוט לשנות את מיקום התאורה ובכך לשנות את כל האווירה במרחב.

לסיכום, תאורה סולארית חזקה לא רק בהפצת אור, אלא גם בנוחות ובחיסכון, ואין זה מפתיע שיותר ויותר ארגונים גדולים שמבינים את הערך והחשיבות של שמירה על הסביבה והימנעות משריפת דלק מאובנים, רוכשים מערכות סולאריות שלמות, לא רק לתאורה.